första inlägget

Hejjjj, jag är en 16 åring som snart fyller 17 år , jag vill jätte mycket börja blogg men jag vet inte riktigt hur jag ska börja.. Men i allafall så ska jag berätta lite om mig själv. Jag bor på ISLAND  men jag kan svenska så bra för att jag föddes där och bodde i 8 år , jag bodde i lund båtyxevägen 99 ! Jag bor nu på Akureyri det är inte så stort men ändå ganska stort ställe jamfört med alla andra stadar på Island, eftersom det bor bara typ 300.000 på Island, och på Akureyri så bor det om 16 tusen. Iaf så ska jag börja blogga ifrån och med nu , och jag ska faktiskt inte blogga som vanliga liksom så att berätta vad dom gör just nu och sånt, jag ska berätta om mitt liv typ minnen och sånt och visa massor med bilder , det är det jag vill helst göra och jag vet att det är mest kul med bloggar, eeeller det tycker iaf JAG!

Jag ska börja att visa några bilder på mig hur jag ser ut nu, sen börjar jag att visa gamla bilder och sånt :)



gooood nattt!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

fin blogg.

Jag har frågestund på bloggen,

fråga vad som helst, jag svarar på allt!

Finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

dom första som frågar får länkning :)

2011-01-31 @ 19:42:49
URL: http://moalindbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0